I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, 10 December 2011

Nk famous mcm budak nie !!



Assalamualikum , hey , hai , hello , what up ! 

siapa tak kenal budak kata atas tu kan ?!? klu tak kenal jugak biar saya kenal kan nama dia NAJWA LATIF  ... baru ingat ? haha .. klu lupe lagi dia yang nyanyi lagu cinta muka buku tu lh 
klu lupe jugak suke hati korg lah  ... siapa tak nak jadi mcm dia kan famous mcm dia kan ?
tapi ade satu masalah je saya tidak pandai main guitar itu je yg lain boleh lah setakat nyanyi dlm bilik air sume org boleh kan ? btw klu nk jadi mcm dia kene pandai main guitar kan tapi saya x pandai main guitar so jika anda nk org nyanyi ,,, hehehe (nak jugak) tak nak tiru dia msuk kan dlm youtube .. main guitar .
main piano pandai lah tapi tu pon baru belajar ... btw I WANT BE FAMOUS LIKE HER !!
seriusly i can sing !